

Over ons
Bij Tiverdi zijn we begonnen uit een mix van passie en – eerlijk is eerlijk – pure frustratie. Met gezamenlijk meer dan 40 jaar ervaring in online marketing, development en veel te veel koppen koffie kwamen we tot een simpele conclusie: het moet beter. De koffie zelf, én de ervaring van online koffie kopen.
Wat viel ons op?
Slechte koffie die je nauwelijks koffie kunt noemen. Te veel gedoe bij het kopen ervan. Te weinig waardering voor de boeren die het verdienen. En veel te veel greenwashing.
Dat laatste wringt extra als je aan de toekomst van je kinderen denkt. Koffie hoort een moment van plezier te zijn: een betaalbare luxe, niet een financieel struikelblok of een wassen neus voor het milieu.
Wie zijn wij?
Herko
Aardige vent, maar houdt niet op over z’n Juraatje.
Kail
Probeert al jaren tevergeefs koffiezetten tot een kunst te verheffen op basis van data. Tijd voor een Jura?
Jan Karel
Excessief drinker. Jura of niet. Houdt ‘m op de been.
Tiverdi - Smaakt goed, doet goed.
Supermarktkoffie was ooit goedkoop. Bij Tiverdi betaal je (bijna) hetzelfde voor specialty koffie kwaliteit.
Probeer het zelf. Voedselbanken Nederland, het milieu, de koffieboer en -niet geheel onbelangrijk- je smaakpapillen zullen je dankbaar zijn.